Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /autoinstalator/wordpress/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2854

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /autoinstalator/wordpress/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2858

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /autoinstalator/wordpress/wp-content/plugins/revslider/includes/output.class.php on line 3708

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /autoinstalator/wordpress/wp-content/plugins/types/vendor/toolset/types/embedded/includes/wpml.php on line 646

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /autoinstalator/wordpress/wp-content/plugins/types/vendor/toolset/types/embedded/includes/wpml.php on line 663
Cornerstone OnDemand – eConsulting

CORNERSTONE ONDEMAND

Wdrożenie złożonego systemu informatycznego dedykowanego zarządzaniu zasobami ludzkimi, w szczególności skierowanego do tysięcy, a nawet dziesiątków tysięcy użytkowników, stanowi duże wyzwanie dla każdej organizacji. Jako oficjalny partner Cornerstone, eConsulting współpracuje z firmami, aby uprościć proces wdrożenia i obsługi platformy.
Nasza oferta doradztwa biznesowego i utrzymania systemu skoncentrowana jest na wsparciu naszych klientów w osiągnięciu wyznaczonych celów biznesowych, kadrowych oraz założonych zwrotów z inwestycji (ROI). Wyróżniamy się usługą utrzymania systemu w środowisku GxP w zwalidowanym stanie.

Jesteśmy liderem w zakresie usług operacyjnych, wdrożeniowych, integracyjnych i konsultingowych dla systemów Cornerstone OnDemand w Europie Środkowo-Wschodniej.
Na potrzeby klienta dostarczymy również usługi dla rozwiązań Workday oraz SuccessFactors.

Kompleksowe rozwiązania oraz moduły wspierające procesy szkoleniowe, w których się specjalizujemy:

diament eConsulting

Cornerstone Recruiting Suite

diament eConsulting

Cornerstone Learning Suite

diament eConsulting

Cornerstone Performance Suite

diament eConsulting

Cornerstone HR Suite

ZAKRES USŁUG

KONSULTACJE (analiza wymagań i modelowanie procesów)

Identyfikacja rozwiązań zgodnych z założonymi celami biznesowymi:

W ramach tej usługi analizujemy potrzeby klienta w zakresie procesów biznesowych HR oraz ich wsparcia przez aplikację. Identyfikujemy cele biznesowe i dostosowujemy rozwiązania do indywidualnych wymagań klienta.

Doradztwo pod kątem poszczególnych modułów wybranej aplikacji:

W ramach pierwszego etapu nasi konsultanci przeprowadzą demonstrację możliwości i funkcjonalności rozwiązania, udostępnią wersję testową platformy  oraz  wykonają analizę przedwdrożeniową. Przeprowadzenie analizy pozwoli określić cele biznesowe i przede wszystkim dobrze dopasować rozwiązanie do potrzeb firmy. Dobrze przeprowadzony cały etap analizy zwiększa w dużej mierze skuteczność i efektywność wdrożenia samego systemu.

WDROŻENIA I KONFIGURACJA

Realizujemy pełen proces wdrożenia, w tym integrację systemu, konfigurację modułów i parametrów aplikacji, a także migrację danych i treści.

Zespół eConsulting przeprowadza kompleksowy proces implementacji zakupionego rozwiązania. Proces ten można podzielić na 4 podstawowe etapy:

  • projektowanie rozwiązania pod kątem potrzeb klienta
  • przygotowanie pożądanej konfiguracji rozwiązania
  • integracja z systemami i bazami danych
  • migracja danych i kontentu

Nasz zespół prowadzi również szereg działań mających na celu zapewnienie jakości i stabilności działania systemu oraz wdrożonych rozwiązań.

UTRZYMANIE (wsparcie techniczne)

Bazując na doskonałej znajomości rozwiązania, dobrych praktykach związanych z zarządzaniem usługami informatycznymi oraz identyfikacji potrzeb organizacji, opracowaliśmy trzy pakiety usług związanych ze wsparciem operacyjnym wdrożonego rozwiązania.

Zarządzanie wydaniami i wersjami:

W ramach tego pakietu zapewniamy pełne wsparcie organizacji w zakresie nadzoru i kontroli w obszarze wdrożonego rozwiązania realizowane w ramach cyklicznych, kwartalnych nowych wydań i wersji producenckich oprogramowania oraz aktualizacyjnych inicjatyw serwisowych.

Do szczegółowego zakresu prac w obszarze zarządzania kwartalnymi wydaniami i wersjami zaliczamy:

  1. Analizę zakresu nowych wersji systemu i opracowanie analizy wpływu anonsowanych zmian na pożądane procesy i mechanizmy w organizacji;
  2. Usługi w zakresie administracji środowiskami testowymi oraz usługi testingowe zarówno w zakresie testów funkcjonalnych i akceptacyjnych użytkownika (UAT), jak również testów regresyjnych;
  3. Rekonfigurację systemu dostosowującą środowisko do zmian;
  4. Weryfikację stabilności i poprawności środowiska produkcyjnego po implementacji nowej wersji systemu.

Dodatkowo w ramach tych czynności gwarantujemy bieżący monitoring i kontrolę łatek aktualizacyjnych, status zgłaszanych poprawek systemowych oraz wszelkich innych czynności na środowisku produkcyjnym.

Zarządzanie zmianami:

Zarządzanie zmianą dla aplikacji to podstawowy proces zapewniający równowagę pomiędzy potrzebą wprowadzania zmian do systemów informatycznych, a wymogiem ich stabilnej i ciągłej pracy. Proces ten zapewnia, że zmiany są wykonywane według przyjętych standardowych metod, procesów i procedur w celu osiągnięcia skuteczności i efektywności wprowadzania zmian. W przypadku systemów objętych walidacją, jest to niezbędny proces pozwalający na utrzymanie systemu w stanie walidowanym. Validation Leader zaangażowany jest w ocenę i opiniowanie zmian, sprawowanie nadzoru nad niezbędną dokumentacją oraz testowaniem.

Nasi konsultanci zapewniają, że proces będzie kompletny oraz obejmie główne etapy związane z:

  • Inicjowaniem zmian i rejestrowaniem wniosków o zmianę (Request For Change),
  • Oszacowaniem wpływu, kosztu, korzyści i dogłębną analizą ryzyka proponowanych zmian,
  • Zarządzaniem i koordynacją testów i implementacji zmian,
  • Monitorowaniem i raportowaniem procesu implementacji zmian.

Linie wsparcia technicznego:

Aby zapewnić ciągłość pracy, skuteczną i szybką reakcję na zgłoszenia, bezpieczeństwo danych oraz kompetentne doradztwo w obszarze wdrożonego rozwiązania zgodnie z potrzebami Państwa firmy, świadczymy usługi dedykowanych linii wsparcia opartych na trójstopniowym modelu z biblioteki ITIL.

Helpdesk – 1 linia wsparcia

Helpdesk jest pierwszą linią pomocy i wsparcia w codziennej pracy użytkowników systemu. Przyjmowanie, rozwiązywanie i monitorowanie zgłoszeń to główne zadania tego poziomu wsparcia. Kontakt z użytkownikiem odbywa się przede wszystkim przez e-mail, komunikator i telefon. Nasi konsultanci Helpdesk posiadają wiedzę o stanie podstawowych składników systemu, np. awariach lub innych zdarzeniach. Wiedza techniczna, bardzo dobre umiejętności komunikacyjne oraz  znajomość języków obcych to główne atuty naszego zespołu. Większość problemów zgłaszanych bezpośrednio konsultantom nie jest zbyt skomplikowana, a do ich rozwiązania wystarczy np. ustawienie nowego hasła lub zmiana uprawnień. Wymagają one bardzo dobrego zarządzania kontaktem z użytkownikiem i monitorowanie statusu zgłoszenia. Jeżeli problem jest bardziej skomplikowany to jest on przekazywany do kolejnych linii wsparcia.

Zarządzanie incydentami – 2 linia wsparcia

Na tym poziomie głównym zadaniem konsultantów jest obsługa i zarządzanie bardziej skomplikowanymi problemami dotyczącymi funkcjonującej aplikacji  oraz ewentualnym  wsparciem w zarządzaniu konfiguracją oprogramowania użytkownika końcowego w zakresie np. kompatybilności przeglądarek internetowych i oprogramowania systemowego. W ramach Zarządzania Incydentami obsługujemy również zmiany i wnioski użytkowników biznesowych wymagające rekonfiguracji parametrów systemu lub innych funkcjonalności dla aktualnej jego wersji.

3 linia wsparcia

Ostatni poziom wsparcia technicznego to głównie obsługa bardzo złożonych zapytań i błędów systemowych wynikających z incydentów oraz szeroko rozumiane zarządzanie  problemami. Jest to działanie mające na celu zapobieganie powstawaniu incydentów oraz minimalizujące wpływ incydentów, którym nie można zapobiec. Na tym poziomie nasz zespół współpracuje bezpośrednio z dostawcą oprogramowania oraz gwarantuje skuteczną komunikację w zakresie definiowania i zarządzania zmianami dla wdrożonego systemu lub modułów.

TESTOWANIE I WALIDACJA

Aby zapewnić najwyższą jakość wdrożonego rozwiązania, przeprowadzamy szereg testów akceptacji funkcjonalnej, integracji i użytkownika. Proces ten wspierany jest przez doświadczonych Test Leaderów, którzy odpowiedzialni są za przygotowanie stosownej dokumentacji (Planu i Raportu z Testów) oraz za koordynowanie etapu testów.

Przeprowadzamy również walidację systemu w oparciu o przepisy GxP, w zgodności z regulacjami obowiązującymi w danej branży. Zakres walidacji jest indywidualnie precyzowany w oparciu o przeprowadzoną analizę ryzyka. Za walidację odpowiada oddelegowany Validation Leader, który pracuje w ramach zespołu eCvalidation (będącego częścią struktur eConsulting).

W przypadku walidacji, Validation Leader dołącza do zespołu wdrożeniowego w trakcie ustalania szczegółowych wymagań z klientem i odpowiedzialny jest zarówno za opracowanie niezbędnej dokumentacji walidacyjnej jak i ścisłą współpracę z zespołem projektowym w zakresie opracowywania dokumentacji technicznej oraz procedur jakościowych wymaganych na etapie utrzymania systemu. Validation Leader może pełnić rolę Test Leadera.

INTEGRACJA

Zespół konsultantów technicznych eConsulting  jest obecny podczas całego cyklu życia wdrożenia wspierając lub wykonując prace również w obszarach związanych integracją.

Integracja systemowa

  • Integracją z systemami do zarządzania użytkownikami i tożsamością (Identity Management, Active Directory, SSO (Single Sign-On, etc.)
  • Integracją z bazami danych
  • Integracją z systemami billingowymi, wsparcia sprzedaży i obsługi klienta, etc

Migracja danych i kontentu

  • Opracowanie planu i wykonanie migracji danych (struktury organizacyjne, listy użytkowników, dane historyczne, etc.)
  • Opracowanie i przeprowadzenie migracji kontentu (materiały szkoleniowe, rozwiązania gotowe, kontent zewnętrzny, etc.)
  • Usługi weryfikacji i testowania migracji

Podczas całego procesu konsultanci eConsulting stale współpracują z przedstawicielami Klienta, doradzając i proponując najlepsze rozwiązania, a także przeprowadzają proces szkolenia pracowników organizacji.

DLACZEGO MY

45+ konsultantów
lider usług CSOD na świecie
200 zdobytych certyfikatów CSOD
pełne pokrycie certyfikatów wydanych przez CSOD
największy dział konsultantów CSOD w Polsce
realizacja projektów w środowisku walidowanym
praca zgodnie z GxP w wybranym segmencie
zapewnienie wsparcia największym światowym korporacjom
integracja z różnymi systemami HR
najwyższa jakość usług, oparta na indywidualnym podejściu do każdego klienta

BRANŻE

Usługi CSOD kierujemy do dużych i średnich firm. Zakres naszego działania ma charakter globalny. Obsługujemy firmy z obszarów: EMEA, LATAM, APAC oraz USA. Posiadamy bardzo bogate doświadczenie w pracy z firmami z branży farmaceutycznej i medycznej, dla której realizowaliśmy projekty na samym początku działalności. Obecnie naszą ofertę CSOD kierujemy do branż:

Medycznej

Farmaceutycznej

Finansowej

Telekomunikacyjnej

Administracji publicznej

Transportu i logistyki

Przemysłu

FMCG

Energetycznej

Automotive

ZREALIZOWANE PROJEKTY

Konfiguracja portalu CSOD LMS

Wdrożenie CSOD u klienta z branży kosmetycznej

Walidacja Cornerstone OnDemand

Wsparcie techniczne

Zarządzanie Patchem

ZESPÓŁ ROLE - FUNKCJE

Posiadamy ponad trzydziestu wysoko wykwalifikowanych konsultantów, co czyni nas największym w Polsce i w Europie Środkowo-Wschodniej działem realizującym usługi CSOD. 

Jednostka wdrożeniowa i integracyjna: kierownicy projektów – koordynatorzy usług – analitycy biznesowi – liderzy zespołów – konsultanci integracji – konsultanci wdrożeniowi.

Zespół ds. Integracji i rozwoju: programiści i testerzy.

KONTAKT

Wykorzystaj w pełni swoją platformę Cornerstone dzięki eConsulting

Sales Manager Sławomir Drachal

    • Kontaktu mającego na celu obsługę niniejszego zapytania.
    • Prowadzenia procesów rekrutacyjnych.
    • Prowadzenia działań marketingowych.
    • Wyrażam zgodę na otrzymywanie od eConsulting Sp. z o.o. informacji o charakterze marketingowym na wskazany przeze mnie adres email.
    • Wyrażam zgodę na prowadzenie przez eConsulting Sp. z o.o. działań marketingowych drogą telefoniczną.

    W każdej chwili przysługuje Ci prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych, jednak cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania tych danych, które miało miejsce przed wycofaniem przez Ciebie zgody. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych określa Polityka prywatności

    Wyślij
    Wyślij