Begin typing your search above and press return to search.
  • O Nas
  • Aktualności
  • Oferta
    • Cornerstone OnDemand
    • Walidacja
    • Salesforce.com
    • IT integration and automation unit
    • Outsourcing IT
    • Modele współpracy
  • Case Studies
  • Kariera
    • Nasza oferta
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
  • Kontakt
  • Polski
  • English
logo logo
  • O Nas
  • Aktualności
  • Oferta
    • Cornerstone OnDemand
    • Walidacja
    • Salesforce.com
    • IT integration and automation unit
    • Outsourcing IT
    • Modele współpracy
  • Case Studies
  • Kariera
    • Nasza oferta
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
  • Kontakt
  • Polski
  • English

Wprowadzenie do aplikacji ServiceNow, jako narzędzie ITSM

ZADANIE

Pracując na systemach i środowiskach walidowanych należy szczególną uwagę przykładać do zaburzenia pracy systemów lub środowisk, a także do ich utrzymania i rozwoju.

W związku z tym, należało wybrać narzędzie nowoczesne, proste i efektywne, które miało stanowić jednoczesne wsparcie dla realizacji procesów:
utrzymaniowych Incident/Problem Managementu:

  • rozwojowego Change Management
  • zarządzania konfiguracją i usługami
  • knowledge managementu
  • request managementu

Narzędzie, w którym użytkownik będzie mógł załatwić wszystkie swoje sprawy związane z IT bez względu na to czy będzie to chciał zrobić przy użyciu komputera, czy aplikacji zainstalowanej w telefonie.

ZAKRES PRAC

ServiceNow to narzędzie, które spełnia wszystkie te wymagania. Przyjazny dla użytkownika interfejs, który można dostosować do własnych potrzeb – notyfikacje, ulubione komponenty, kolorystykę portalu.
Ponadto dostarcza szeroki zakres gotowych raportów i analiz biznesowych z możliwością rozszerzenia ich o własne ustawienia i parametry. Zabezpiecza wsparcie dla realizacji procesów utrzymaniowych i rozwojowych w postacie i korelacji między nimi, zdefiniowanych ścieżek akceptacji, monitoringu i realizacji KPI/SLA

REZULTAT

ServiceNow znacznie usprawnił realizację procesów, ich konfigurowanie i monitoring.

eConsulting

  • Kontakt
  • Oferty pracy
  • Polityka prywatności

W skrócie

  • Cornerstone OnDemand
  • Walidacja
  • Salesforce.com
  • IT integration and automation unit
  • Outsourcing IT
  • Modele współpracy

Newsletter